|
|
Знаете ли Вы, что ... | |
![]() |
...для каждой темы существует свой раздел. Изучите структуру форума. Если соответствующего раздела нет, то всегда есть раздел "Разное" :) |
<< Предыдущий совет - Случайный совет - Следующий совет >> |
Кино, видео ... телевидение и все, что с ними связано |
Ответить |
|
Опции темы | Опции просмотра |
![]() |
#42 |
![]() ![]() ![]() |
Узимнинг хам бир-икки фикрларимни айтиб утсам:
Кинонинг "техник" зур ишланганини таърифламаса хам булади, буни барча билади. Лекин мана шунака мияни захарловчи гоя борлигини билмас эканман (ёш булганда ман, энди нима килайлик). Албатта, ёши катта булиб, бир ишда ишлайдиган йигитнинг уз фикрига эга эмаслиги бу бизнинг менталитетга хос, шундайми? Ёки амалдор кишининг иш вактини бефойда сарфлаши, о, бу нарсани хатто хозирги кунгача эъзозлаб келамиз, шунча йил утганига карамасдан, мана шунака "зур" жихатларни йукотмасдан келганмиза, балли уртоклар! Нега шу кинода курсатилган кишининг жамиятга тегадиган зарарларини курсатилгани мухокама килинмайди? Уша курилган "хрущевкаларда" хозир Тошкент шахрининг канча ахолиси яшамокда (узим хам "хрущевка"нинг 5 каватидан ёзмокдаман шу хабарни)? Йук, нима керак фильмда социал проблемаларни курсатилганига эътибор каратиш. Энг кизикарлиси ахир одамнинг шахсий хаётига аралашиш, кандай яшашини тушинтириб утишку, тугри эмасми? Уз олдига куйган максадига эришиш, кийинчиликларни енгиш, йук, бу ахир бизнинг узбек фарзандларига тугри келмайди, онанг айтган йигитга турмушга чикиб, уйда утир, мана 21 аср фалсафаси. Кино комедия жанрида, ундаги хар бир ситуациялар албатта буртилиб курсатилган, лекин, шундай булган такдирда хам хар курганда уша кахрамонларга "болеть" киламиз, уйлаб топган "сюрприз"ларидан кувонамиз. Коса тагидаги нимкосани эса, афсус, барчамиз хам англай олмаймиз. Саид Ахмад уз хотираларида Абдулла Каххорнинг "Синчалак" киссани танкид килингандаги мажлисни келтирадилар. Ушанда Гафур Гуломнинг шу киссанинг химояси учун айтган гаплари жуда хам ёккан эди: "Бу асарни барча севиб укимокда. Жузъий нуксони булса бордир. Халк севиб укиган асарга сиёсий айб куйиб коралаш хато. Ундан ташкари, сумбулани нималигини билмайсан укам, танкид килишинга нима бор" (китоб олдимда булмагани учун эсимда колганимдан ёздим, умумий маъносини, уша учун матн тугри келмаса, илтимос, каттик урушманглар ![]() |
|
Ответить |
2 "+" от:
|
Реклама и уведомления | |
![]() |
#43 |
![]() Кабинет Министров Республики Узбекистан
Ведущий специалист сектора ИКТ и ОИБ
Сообщений: 51
+ 0
38/22
– 0
0/0
![]() |
Хурматли Fayzbek ака, "Тохир ва Зухро" каби фильмларни ишлаш учун юқорида Нигорабону айтиб ўтганларидек бунга лойиқ актерлар, режиссерлар, сценаристлар ва х.з.лар талаб этилади.
|
|
Ответить |
2 "+" от:
|
![]() |
#44 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
...ва албатта, юксак бадиий дид. "Маҳаллада дув-дув гап" фильмининг сценарийсини ёзувчи Абдулла Қаҳҳор домла ёзганлар. У кишининг сўзга талабчан бўлганликлари, ҳар бир сўзни тежаб ишлатганликларини, "теша тегмаган гаплар"ни топишда сўз заргари бўлганликлари ҳаммамизга маълум. Сценарий фильмнинг скелети, режиссёр иши унинг мускуллари, фильмдаги актёрлар маҳорати эса унинг гўзаллиги, декорация эса пардоз-андози ҳисобланади.
|
|
Ответить |
"+" от:
|
![]() |
#45 |
![]() ![]() UzDJTU
Magistr
Сообщений: 52
+ 82
16/10
– 1
1/1
![]() |
Mening fikrim boshqacha; shu kinoni shov-shuvli reklamasidan nasib bo'lsa 2-jahon urushi jarayoni(urush jarayonidagi o'zbeklarning ishtiroki) haqida qilingan yaxshi kino bo'ladi deb o'ylagandim...Adashgan ekanman. Men bu kinodan yangi hech narsa ololmadim!
|
|
Ответить |
"–" от:
|
![]() |
#46 | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Цитата:
Kinodagi mazmun: O'zbek xalqining boshidan kechirgan qatag'on siyosati, kolxozlashtirish davri, urush yillarining mashaqqati, sof sevgi, Vatan qadri. Inson garchi xorijda o'ziga to'q bo'lib yashasa-da, ona tuproq tafti uni o'z bag'riga chorlayveradi degan mazmunni uqish mumkin. |
|
|
Ответить |
"+" от:
|
![]() |
#47 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Режиссёр Феллинининг бир қанча совринга эга бўлган 55 дақиқали "Оркестр репетицияси" фильми бор. Сюжети оддий. Жиккаккина бир дирижёр нуқул, куйни бузиб чалдиларинг, деб созандаларга дакки бераверади. Улар эса, дакки эшитавериш жонига теккач, дирежёрни ҳайдаб солади-да, ҳар бири ўзича дирижёрликка даъво қилади. Бўлмагач, олдиларига каттакон метраном қўйиб, куй чала бошлайди. Энди, тўғри чаляпсан, менга ҳалақит бераяпсан, деб бир-бирини ҳақорат қилишга тушиб кетади. Хуллас, дирежёрсиз репетициянинг "оёғи осмондан келади" Фильм ниҳоясида дирижёрнинг ўзи қайтиб келиб, негадир немис тилида "Диққат, айтганимни қилинглар!" дея, дирижёрлик таёқчаси билан метрономни тақиллатиб уради. Энди ҳамма унга сўзсиз итоат қфилиб, рисоладагидек куй чалади.
Хўш, Феллини бу фильмини қачон ва нима учун суратга олган? Уни бунга нима мажбур қилган? Урушдан кейинги Италия... Муссолини диктатураси қулагандан сўнг ҳар хил партиялар халқни ўз томонига оғдириб олишга уриниб ётган чоғлар. Феллини ушбу жараён имага олиб келиши мумкинлигини, ундай қил, бундай қил деб ақл ўргатиб ўтирмай, бадиий тўқима орқали кўрсатиб беради. Кинонинг санъат сифатидаги кучи ҳам шунда. Последний раз редактировалось Nigora Umarova; 26.06.2010 в 17:55. |
|
Ответить |
3 "+" от:
|
![]() |
#48 | ||
![]() |
Махаллада дув-дув гап, Мафтунингман, Ёр-ёр... Бу фильмлар менга хам ёкади. Лекин бизданда купрок бу фильмларни бизнинг ота-оналаримиз севиб томоша килишади. Чунки бу фильмлар ота-оналаримизнинг ёшлик даврларини, бахтли онларини, кечинмалари, кучга тулган пайтларини колаверса кайтиб келмайдиган даврларни эсга солади. Масалан менинг бувимлар "махаллада дув-дув гап" фильмини хар курганларида худди биринчи маротаба кураётгандек завк билан томоша киладилар... (севгинатор уларда хечкандай хиссиет уйготмайди). Хар бир фильм (проект) уз даврининг, уз замонасининг талаби натижаси деб биламан. Бу фильмдаги айрим холатлар (эпизодлар), урф-одатлар бугунги кунда хаётимизда умуман учрамайди, улар унутилган ва ленталарда колган, чунки замон узгармокда, одамлар узгармокда. Бу фильмлар унутилган хотираларни ёдга солиб туради. Шунга карамасдан бундай фильмларни танкид килиб, уни "олди-кочди" фильмлар каторига кушиб куйиш, уни курганда завкланадиган, кувонадиган, купни курган ота-оналаримиз хиссиёталарига, хотираларига нисбатан булган бехурматсизлик эмасмикин..? Албатта, буларни тушунган одам тушунади, тушунмаганлар тирнок остидан кир кидиришади...
Цитата:
Цитата:
![]() Сизнинг логикангизга карайдиган булсак бу фильм хам узбек менталитетига тугри келмайди... Узбек аёли бир неча эркаклар расмини деворга илб куйиб, уларга караб мурожат килиши эпизодини эсланг, колаверса бу эракакларнинг ярмидан купи (адашмасам) узбек миллатига мансуб эмас эди... ![]() Последний раз редактировалось Firdavs Shoyiev; 27.05.2010 в 11:54. |
||
|
Ответить |
4 "+" от:
|
![]() |
#49 | ||
Сообщений: 574
+ 440
311/211
– 78
27/20
![]() |
Bu gapingizda jon bor, lekin "Otgan kunlar" asarini o'qigan bo'lsangiz kerak, oldingi tasvirga olingan variantida: Otabek, Kumush, Zaynab mayovkaga chiqqan joyi bor; yani Otabek bn Kumush ot choptirib ketadi Zaynab qoladi bu esa asarni o'zida yo'q bu ham shu davrni bir goyavi yondoshuvlaridan. Ikkinchi variantni mohiyati nimada u Sevimli asarimizni hech qanday o'zgartirishlarsiz tasvirga olingani bilan qadrli, to'g'ri film birinchi variantiga qaraganda unchalik muaffaqiyatga erishmagandir, lekin oldingi variantdagi o'sha davr g'oyaviy zarbalariga duchor bo'lgan asardan farqli asl holicha etkazishga harakat qilingan menimcha.
|
||
|
Ответить |
Реклама и уведомления | |
![]() |
#50 | ||
Сообщений: 574
+ 440
311/211
– 78
27/20
![]() |
To'g'ri hozirgi paytda kino sohasida bir muncha tor doirada harakat qilinyotgandir lekin intilyapmiz, biz har qanday yahshi yoki yomon filmninng ham qanday maqsad va g'oyaviy asosini analiz qilsak nima bo'lipti bu bilan bu filmni reytingi pastga tushib yo ko'tarilib ketmaydi.
|
||
|
Ответить |
"+" от:
|
|