Моё меню Общее меню Сообщество Правила форума Все прочитано
Вернуться   uForum.uz > ТЕМАТИЧЕСКИЕ ФОРУМЫ > Образование > Учебные заведения > Школы
Сообщения за день Поиск
Знаете ли Вы, что ...
...инструкция по установке аватара описана в Правилах форума.
<< Предыдущий совет - Случайный совет - Следующий совет >>

Школы Школьные темы


Ответить

 
Опции темы Опции просмотра
Старый 03.05.2008 18:43   #1  
Open ID Group МНО
Аватар для Umarbek Allamov
Оффлайн
Сообщений: 90
+ 75  56/31
– 0  0/0

UzbekistanОтправить сообщение для Umarbek Allamov с помощью ICQОтправить сообщение для Umarbek Allamov с помощью YahooОтправить сообщение для Umarbek Allamov с помощью Skype™Мой мир
Олий укув юртларига кириш учун мактаб таълими етади деб хисоблайсизми?

Мана республикамиз таълим муасасаларида 2007-2008 укиш йили хам якунланиб, битирувчилар олийгохларга йул олиш арафасида.
Сизнинг фикрингизча укувчилар мактаб таълимидан ташкари репетиторлар таълимидан утиш зарурми.
Форумда олийгохлардаги укув жараени, талабаларнинг укишга булган эътибори, имтихонлар (ва х.к) буйича жуда куп фикр-мулохазалар булаяпди. Буларнинг бари укувчиларимизнинг таълим олган мактаби, лицейи ва коллежларга бориб такалмасмикан.
Демак, укувчиларга кушимча репетитор таълим бериш керакми ёки нуфузли таълим муассасаларнинг тажрибаларини оммалаштириш зарур деб хисоблайсизми.
Шу уринда хозирда кенг таркалаетган репетиторлар фаолиятига, сиз таниган, билган таълим муассасаларнинг фаолиятига уз фикрингизни билдирсангиз.
Барча билдирилган фикр-мулохазалар учун олдиндан рахмат.
Ответить 
Старый 03.05.2008 22:13   #2  
Аватар для Akbarova Mehribonu
Оффлайн
Сообщений: 31
+ 29  14/11
– 0  0/0

Uzbekistan
Hozirgi kunda maktabda berilayotgan ta'lim bilan hchn qachon oliy o'quv yurtiga kirilmaydi, chunki maktabda u darajada yetarli bilim berilmaydi. chunki maktabda kamida 40 taga yaqin o'quvchi o'qiydi ularni har biri bilan ishlasga o'qituvchini vaqti yetmaydi. agar yaxshi bilim beruvchi va qattiq qo'l o'qituvchi bo'lsagina bunday imkoniyat bo'ladi. bunday o'qituvchilar esa juda kam. Axir oldingi paytlarda ota-onalarimiz maktab bilimi bilan universitetlarga kirishgan-ku.
Ответить 
Старый 05.05.2008 15:28   #3  
Аватар для Shuxrat Sulaymonov
Оффлайн
Qorako'l 1-IBMI
Direktor o'rinbosari
Сообщений: 14
+ 1  6/5
– 0  0/0

Uzbekistan
Цитата:
Сообщение от Akbarova Mehribonu Посмотреть сообщение
Hozirgi kunda maktabda berilayotgan ta'lim bilan hchn qachon oliy o'quv yurtiga kirilmaydi, chunki maktabda u darajada yetarli bilim berilmaydi.
Сабаби, мактаб таълими заифлашганидами эмас, аксинча олийгохга кабул имтихонларининг хаддан ташкари кийинлаштирилганида!!! Тестлар шу кадар мураккаб-ки, баъзида биз хам бир укишда еча олмаймиз. Баъзи тестларнинг жавобини топиш учун 2-3 кун изланган пайтларим булган.
Ответить 
"+" от:
Старый 05.05.2008 15:50   #4  
Real ID Group uParty Member Ultimate
Аватар для Shomurodov Shohruh
Оффлайн
AKA:xshom
Сообщений: 1,872
+ 1,707  983/610
– 218  30/25

UzbekistanОтправить сообщение для Shomurodov Shohruh с помощью Skype™
Уважаемый Шухрат Сулаймонов, я поддерживаю ваше мнение, сейчас школьные учебники не могут давать достаточно знаний для решения тестов, я сам был удивлен, когда после школы поступил в лицей, и в первые увидел вопросы вестников, мои знания просто напросто были никчемные (хотя в школе нам давали относительно хорошее знания).

Оффтоп:
Особенное уважение вашей школе, на сегодняшный день вы являетесь по истине кузницей математиков, хотелось бы побольше видеть такие заведения
Ответить 
Старый 06.05.2008 11:39   #5  
Pre Open ID Group
Аватар для Feruza Husnitdinova
Оффлайн
Миробод ТХТМФМТТЭ бўлими
методист
Сообщений: 258
+ 212  189/96
– 0  1/1

Uzbekistan
Arrow

Олий укув юртларига кириш учун мактаб таълими етмайди деб уйлайман. Факат хозирги кунда эмас, хар доим шундай булган. Бу масалада олий укув юртига кириш якинлашганда эмас, анча олдинрок харакат бошлаш керак. Маълум йуналиш буйича билимларини ошириб бориши лозим(Самообразование). Кимдирга репититор зарур булиши мумкин. Нима булган такдирда хам кур курона ёдлашга каршиман. Хар бир билимни мазмун мохиятини урганган холда кабул килиш бутун умрга етади.
Хар бир даврнинг узига хос муаммолари бор. Уларни енгишга урганиш керак, билимни уз устида ишлаш оркали олиш мумкин.
Ответить 
Старый 06.05.2008 12:27   #6  
Real ID Group
Аватар для Masud Mahsudov
Оффлайн
Freelancer
consultant
Сообщений: 1,749
+ 4,053  3,248/1,245
– 266  151/145

Uzbekistan
Цитата:
Сообщение от xshom Посмотреть сообщение
Уважаемый Шухрат Сулаймонов, я поддерживаю ваше мнение, сейчас школьные учебники не могут давать достаточно знаний для решения тестов, я сам был удивлен, когда после школы поступил в лицей, и в первые увидел вопросы вестников, мои знания просто напросто были никчемные (хотя в школе нам давали относительно хорошее знания).
Maktab darsliklar haqidagi gapingizda jon bordir, balki... lekin fikrimcha, hozirgi kunda maktablardagi o'quvchilarning bilimi pastligi - bu, aksar hollarda, bahoning nisbatan qo'yilishida... Ya'ni sinfda nisbatan yahshi bilgan o'quvchini etalon sifatida olishadi-da, o'shanga a'lo baho qo'yib qolganlarga o'sha o'quvchiga nisbatan bilimiga baho qo'yishadi... Ko'ribsizki, aslida bilimi 3 yoki 4 ga loyiq bo'lgan o'quvchi sinfda "a'lochi" nomini oladi-da, o'zini bilag'on hisoblaydi... va... o'qishga befarqroq qaray boshlaydi... Pirovardida, ko'zlangan maqsdaga erisha olishmaydi...:-(
__________________
Мой ЖЖ
Ответить 
Старый 07.05.2008 14:20   #7  
Real ID Group
Аватар для Akhmad Kodirov
Оффлайн
"Tex samara servis"
Директор
Сообщений: 59
+ 18  23/14
– 0  0/0

Uzbekistan
Albatta, mavzu o`rinli. Hozirgi kunda maktab, akademik litsey hamda kollejlarda o`qiyotgan har bir talaba, Oliy o`quv yurtlariga kirishni o`z oldiga maqsad qilgan. Shu maqsadini amalga oshirish uchun kurashadi. Shu bilan bir qatorda albatta, repetitorga boradi. Chunki u o`qishga kirish kerak.
Repetitorlar faoliyati alohida-alohida yakka tartibda bilim olish imkonini beradi. Bu esa bilim sifatini oshiradi. Maktab, akademik litsey hamda kollejlarning ta'lim jarayonida ham kichik (o`quvchilar soni kam bo`lgan) guruhlar tashkil etilsa va ta'lim berish jarayoni ham shu tarzda amalga oshirilsa o`quvchilarning bilim olish kursatgichini (sifati) yanada yuqoriga olib chiqish mumkin. Bu jarayonda o`qituvchi o`quvchi bilan yakka tartibda ko`proq shug'ullanish imkoniga ega bo`ladi.
Ответить 
"+" от:
Реклама и уведомления
Старый 07.05.2008 17:20   #8  
Real ID Group
Аватар для Masud Mahsudov
Оффлайн
Freelancer
consultant
Сообщений: 1,749
+ 4,053  3,248/1,245
– 266  151/145

Uzbekistan
Цитата:
Сообщение от Akhmad Kodirov Посмотреть сообщение
Albatta, mavzu o`rinli. Hozirgi kunda maktab, akademik litsey hamda kollejlarda o`qiyotgan har bir talaba, Oliy o`quv yurtlariga kirishni o`z oldiga maqsad qilgan. Shu maqsadini amalga oshirish uchun kurashadi. Shu bilan bir qatorda albatta, repetitorga boradi. Chunki u o`qishga kirish kerak.
Repetitorlar faoliyati alohida-alohida yakka tartibda bilim olish imkonini beradi. Bu esa bilim sifatini oshiradi. Maktab, akademik litsey hamda kollejlarning ta'lim jarayonida ham kichik (o`quvchilar soni kam bo`lgan) guruhlar tashkil etilsa va ta'lim berish jarayoni ham shu tarzda amalga oshirilsa o`quvchilarning bilim olish kursatgichini (sifati) yanada yuqoriga olib chiqish mumkin. Bu jarayonda o`qituvchi o`quvchi bilan yakka tartibda ko`proq shug'ullanish imkoniga ega bo`ladi.
Kechirasiz-ku, lekin o'quvchi maktab kursini to'liq o'zlashtira olsa, hech qanaqa individual dars o'tishning hojati qolmaydi... Vaqtida davolanmagan yara (olinmagan bilim) keyinchalik gazaklab, tanaga azob beradi (tabiiyki, cho'ntakka ham azob beradi...shuningdek, 1 yil ichida 5 yil o'qilmagan bilimlarni o'qishga majbur bo'ladi... natijada, o'quvchiga oshiqcha nagruzka bo'aldi... bu uning kelajagida o'zining "foydasi" ni ko'rsatmay qolmaydi).... Hamma narsaning ham o'z vaqtida bo'lgani yahshi... 11 sinfdagi o'quvchi oddiy kasrlarni ko'paytirishni o'rgansa, yoki N'yutonning qonunlarini o'rgansa, buni uyat deb bilaman... 11 sinf o'quvchisi "O'tgan kunlar" va "Ikki eshik orasi" ni o'qimagan bo'lsa, buni ayb sanayman... (IMHO)...
Hozirda, aynan kitob o'qilmay qo'ygani uchun ham, yoshlarning repetitorlarga borishlari kuchayib ketdi... aybni birovdan emas, o'zimizdan qidiraylik, azizlar!!!
__________________
Мой ЖЖ
Ответить 
Старый 07.05.2008 21:00   #9  
Real ID Group uParty Member Ultimate
Аватар для Shomurodov Shohruh
Оффлайн
AKA:xshom
Сообщений: 1,872
+ 1,707  983/610
– 218  30/25

UzbekistanОтправить сообщение для Shomurodov Shohruh с помощью Skype™
Цитата:
Сообщение от Masud Mahsudov Посмотреть сообщение
Цитата:
Сообщение от Akhmad Kodirov Посмотреть сообщение
Albatta, mavzu o`rinli. Hozirgi kunda maktab, akademik litsey hamda kollejlarda o`qiyotgan har bir talaba, Oliy o`quv yurtlariga kirishni o`z oldiga maqsad qilgan. Shu maqsadini amalga oshirish uchun kurashadi. Shu bilan bir qatorda albatta, repetitorga boradi. Chunki u o`qishga kirish kerak.
Repetitorlar faoliyati alohida-alohida yakka tartibda bilim olish imkonini beradi. Bu esa bilim sifatini oshiradi. Maktab, akademik litsey hamda kollejlarning ta'lim jarayonida ham kichik (o`quvchilar soni kam bo`lgan) guruhlar tashkil etilsa va ta'lim berish jarayoni ham shu tarzda amalga oshirilsa o`quvchilarning bilim olish kursatgichini (sifati) yanada yuqoriga olib chiqish mumkin. Bu jarayonda o`qituvchi o`quvchi bilan yakka tartibda ko`proq shug'ullanish imkoniga ega bo`ladi.
Kechirasiz-ku, lekin o'quvchi maktab kursini to'liq o'zlashtira olsa, hech qanaqa individual dars o'tishning hojati qolmaydi... Vaqtida davolanmagan yara (olinmagan bilim) keyinchalik gazaklab, tanaga azob beradi (tabiiyki, cho'ntakka ham azob beradi...shuningdek, 1 yil ichida 5 yil o'qilmagan bilimlarni o'qishga majbur bo'ladi... natijada, o'quvchiga oshiqcha nagruzka bo'aldi... bu uning kelajagida o'zining "foydasi" ni ko'rsatmay qolmaydi).... Hamma narsaning ham o'z vaqtida bo'lgani yahshi... 11 sinfdagi o'quvchi oddiy kasrlarni ko'paytirishni o'rgansa, yoki N'yutonning qonunlarini o'rgansa, buni uyat deb bilaman... 11 sinf o'quvchisi "O'tgan kunlar" va "Ikki eshik orasi" ni o'qimagan bo'lsa, buni ayb sanayman... (IMHO)...
Hozirda, aynan kitob o'qilmay qo'ygani uchun ham, yoshlarning repetitorlarga borishlari kuchayib ketdi... aybni birovdan emas, o'zimizdan qidiraylik, azizlar!!!
да все ваши претензии к ученикам правильны, но не все же ученики сейчас оболтусы, есть и интеллектуальные и очень даже успевающие. Но и они сейчас без доп. уроков не могут себя чувствовать комфортно, помоему почти 99 проц. всех абитуриентов готовились дополнительно, точную статистику незнаю, если не прав поправьте пжл. Может дело не только в кругозоре сегодняшних учеников, а и в методики обучения, учебники надо усложнять, надо поднимать уровень образования сегодняшних школ. Я сам сторонник спец. школ, таких как в Каракуле Бухарской области, надо же готовить не только специалистов широкого профиля, но и профессионалов в своей узкой области, баланс нужен, господа(ИМХО).
Ответить 
"+" от:
Старый 08.05.2008 10:46   #10  
Real ID Group
Аватар для Masud Mahsudov
Оффлайн
Freelancer
consultant
Сообщений: 1,749
+ 4,053  3,248/1,245
– 266  151/145

Uzbekistan
Цитата:
Сообщение от xshom Посмотреть сообщение

да все ваши претензии к ученикам правильны, но не все же ученики сейчас оболтусы, есть и интеллектуальные и очень даже успевающие. Но и они сейчас без доп. уроков не могут себя чувствовать комфортно, помоему почти 99 проц. всех абитуриентов готовились дополнительно, точную статистику незнаю, если не прав поправьте пжл. Может дело не только в кругозоре сегодняшних учеников, а и в методики обучения, учебники надо усложнять, надо поднимать уровень образования сегодняшних школ. Я сам сторонник спец. школ, таких как в Каракуле Бухарской области, надо же готовить не только специалистов широкого профиля, но и профессионалов в своей узкой области, баланс нужен, господа(ИМХО).
Aha, gapingizda jon bor... o'qitish uslubiyati ancha sustlashib ketgan... Lekin o'quvchilarning harakatchan, bilimga chanqoq degan so'zingizga qo'shila olmayman... Fikrimcha, ular hozirda darslardan ko'ra ko'proq kompyuter o'yinlari va telefonlarga qiziqishlarini, vaqtini va e'tiborini sarflayotgandek... Bilimlarni chuqur o'rganishga ishtiyoq yo'qoilb borayotgandek huddi... Badiiy, ilmiy adabiyotlarni o'qish o'rniga qandaydir strategik o'yinlarni o'ynash bilan ovora... Yaratuvchanlik (Kreativnost') hissi kamaygan... Bunga, kattalar, ota-onalar, o'qituvchilar ham ma'lum darajada yo'l qo'yib berishmoqda...
Albatta, Siz aytganingizdek, maxsus maktablar tashkil qilish kerak... Lekin u maktablar keng maktab o'quvchilar doirasini qamrab ololmaydi-da... Shuning uchun mavjud maktablarning o'qitish metodikasini tubdan ko'rib chiqib, kerakli o'zgartirishlar kiritish kerakdir, balki...
__________________
Мой ЖЖ
Ответить 
"+" от:
Ответить




Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
Advertisement System V2.5 By Branden
OOO «Единый интегратор UZINFOCOM»


Новые 24 часа Кто на форуме Новички Поиск Кабинет Все прочитано Вверх