Моё меню Общее меню Сообщество Правила форума Все прочитано
Вернуться   uForum.uz > ИКТ и телеком > Регулирование ИКТ > ГИС
Сообщения за день Поиск
Знаете ли Вы, что ...
...нарушения правил форума наказываются. Старайтесь их не нарушать.
<< Предыдущий совет - Случайный совет - Следующий совет >>

ГИС Государственная инспекция по надзору в сфере связи, информатизации и телекоммуникационных технологий


Ответить

 
Опции темы Опции просмотра
Старый 16.02.2011 15:45   #1  
Аватар для dado
Оффлайн
Сообщений: 7
+ 0  0/0
– 0  0/0

Uzbekistan
[QUOTE=Anvar Gafurov;Сизда алоқа соҳасидаги фаолиятлар юзасидан қизиқтирган саволларингиз бўлса, мархамат, ушбу форумда муҳокама қиламиз.[/QUOTE]
МТС компаниясининг справочний центрига телефон килиш бепул ёки пулли-ми булиши керакми?
Ответить 
Старый 16.02.2011 18:20   #2  
Real ID Group
Аватар для Anvar Gafurov
Оффлайн
Государственная инспекция связи
Первый заместитель начальника
Сообщений: 73
+ 0  21/16
– 0  0/0

Uzbekistan
Цитата:
Сообщение от dado Посмотреть сообщение
МТС компаниясининг справочний центрига телефон килиш бепул ёки пулли-ми булиши керакми?
1. Ўзбекистон Республикасининг “Телекоммуникациялар тўғрисида”ги Қонуни 14-моддасининг “Телекоммуникация хизматларига доир тарифлар”бандига асосан фақат фавқулодда тезкор хизматларни (ёнғинга қарши, милиция, тез тиббий ёрдам, газ тармоғининг авария хизмати ва бошқа хизматларни) чақириш барча фойдаланувчилар томонидан бепул амалга оширилиши белгилаб ўтилган.
2. Ўзбекистон Республикаси Адлия вазирлигида 2009 йил 6 февралда 1900-сон билан рўйхатга олинган Ўзбекистон алоқа ва ахборотлаштириш агентлиги бош директорининг 2009 йил 4 январдаги 2-сон буйруғи билан тасдиқланган “Мобиль алоқа хизматларини кўрсатиш қоидалари”га асосан “Оператор ҳар бир абонентга тегишли хизматлар учун Ўзбекистон Республикаси ҳудудида белгиланган ягона рақамларни абонент томонидан териш ёрдамида фавқулодда тезкор хизматларни бепул ва кеча-кундуз давомида чақириш имкониятини таъминлаши керак”- деб келтириб ўтилган, лекин, ахборот-маълумот хизматига бепул чақириш имконияти таъминланиши белгиланмаган.
Шу сабабли, оператор томонидан ўз ахборот-маълумот хизматига чақириш (вызов) пулли хизмат кўрсатилиши ҳақли.
Ответить 
"+" от:
Ответить




Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
Advertisement System V2.5 By Branden
OOO «Единый интегратор UZINFOCOM»


Новые 24 часа Кто на форуме Новички Поиск Кабинет Все прочитано Вверх