Цитата:
Сообщение от Samouchka
Fikrlaringiz asossiz. Tijoriy reklama mahsulotlari na tarbiyaviy, na ma'naviy ozuqa bera oladi. Reklamadan maqsad tovar yoki xizmat haqida iste'molchilarga axborot berish, iste'molchilarni xaridga undash, kishilarda turli assotsiatsiyalar hosil qilish.
|
Biror tovarga yoki hizmatga reklama tayyorlash uchun oldin bozor holati o'rganiladi, iste'molchi va haridorlar (biz) harakati, uning hozirgi kundagi harid qilish yoki muomila darajasi o'rganib chiqiladi va shunga moslab reja tuziladi...
Mana bir misol aytaylik (bir reklamada ko'rgandim) shirinlik ishlab chiqariz uni reklama qilish kerak siz reklamani qano yaratgan bo'lardiz va yana bir misol aytaylik siz hizmat ko'rsatasiz boshqa kompaniyalarga qaraganda u hizmatiz arzon siz uni qanday reklama qilardiz...
Цитата:
Сообщение от Samouchka
Bizda esa ba'zi kompaniyalar G'arb davlatlari uchun mo'ljallangan reklama roliklarini shunchaki qo'pol tarzda tarjima qilib berishaveradi. Vaholanki, ularning ba'zilari tushunarsiz bo'lib qoladi, ayrimlari mentalitetga to'g'ri kelmaydi.
|
Bu endi o'sha reklamani taqdim etayotganlarga, chunki shu reklamalar ularga katta daromad olib kelyapti va vaholanki men ba'zida shu g'arb davlatlari ishlab chiqqan reklamalar shunchalikki...(professional) bularni ko'rib qaniydi bizzi reklamalar darajasi shunchalik bo'lsa deb qolaman!!!