|
|
Знаете ли Вы, что ... | |
![]() |
...для каждой темы существует свой раздел. Изучите структуру форума. Если соответствующего раздела нет, то всегда есть раздел "Разное" :) |
<< Предыдущий совет - Случайный совет - Следующий совет >> |
ZiyoNET Общественная образовательная сеть |
Ответить |
|
Опции темы | Опции просмотра |
![]() |
#171 | |
![]() ![]() Xabar
Сообщений: 1,597
+ 745
1,505/647
– 2
1/1
![]() |
Оффтоп: Цитата:
![]() Эртага телевизорларимизда "Зангори экранга беҳурматлик қилганлар учун" деб бошланадиган янги дори рекламаси янграб турмасин яна... |
|
|
Ответить |
"+" от:
|
![]() |
#172 | |
![]()
Сообщений: 1,829
+ 814
1,598/765
– 60
19/16
![]() |
Билмасам, балки шунақадир. Балки менга ўхшаб хурматсизлик қилаётганларни ўзига жалб қилиш мақсадида бақиртиргандир. Нима бўлгандаям бу аёлнинг бунақа оҳангда бақириши асносида қандайдир чуқур бир маъно бор, лекин мендек омилар қаердан билсин. Аммо белга даво таклиф қияпти-ю, асабни эговлаб ташлаяптида
![]() Цитата:
Оффтоп: Мен шу даражада фикрлай олмаганим учун шундай бўлган бўлса керак.Последний раз редактировалось JUS; 16.03.2009 в 18:23. |
|
|
Ответить |
"+" от:
|
![]() |
#173 | |
![]()
Сообщений: 380
+ 408
466/214
– 0
4/4
![]() |
Цитата:
|
|
|
Ответить |
4 "+" от:
|
![]() |
#174 | ||
Цитата:
__________________
http://fitq.zn.uz/ |
|||
|
Ответить |
"+" от:
|
![]() |
#176 |
Менимча истеъмолчиларни хукукини химоя килиш ташкилотлари купрок бош котириши керак. Чунки истеъмолчилар муиахассис эмас ва хамма рекламаларни тугри ёки нотугрилигини ажратиши кийин.
__________________
http://fitq.zn.uz/ |
|
|
Ответить |
2 "+" от:
|
![]() |
#177 |
![]()
Сообщений: 380
+ 408
466/214
– 0
4/4
![]() |
16 апреля в ночном клубе Opera состоится «Ночь рекламы — 2009», на которой будут демонстрироваться лучшие мировые рекламные ролики, обеспечиваться общение, обмен опытом и предложениями.
|
|
Ответить |
2 "+" от:
|
![]() |
#178 |
SM & ZIYONET
Tinglovchi
Сообщений: 39
+ 11
80/26
– 0
4/3
![]() |
Yaxshi tovar reklamaga muhtoj emas,ammo uni ko'rsatish uchun reklama kerak! O'zingiz tovar ishlab chiqarsangiz uni reklama qilmas edingizmi! Reklama agentliklari ko'pchilik ko'radigan kanallarga ko'p mablag' sariflashadi,chunki bunday kannallarni ko'pchilik ko'radi va shunday reklamani ham ko'pchilik ko'radi!Iltimos qilardimki faqatgina o'zimizni emas,qolganlarni ham o'ylaylik: "Faqat o'zini o'ylaydigan a'zolardan tashkil topgan jamiyat qulashga mahkum!".Fikrringizni bildiyapgandan oldin, bu vaziyatga o'zingizni qo'yib ko'ring!!!
|
|
Ответить |
![]() |
#179 | |
Цитата:
__________________
http://fitq.zn.uz/ |
||
|
Ответить |
![]() |
#180 |
«Reklama» so'zi lotin tilidan olingan bo'lib(«reklamare» — dodlash), quyidagi ma'noga ega:
— mashhurlikni yaratish maqsadida kimdir yoki nimadir haqida ma'lumotlarni tarqatish; — biror narsaga keng mashhurlikni yaratish, iste'molchi va xaridorlarni jalb qilish maqsadida amalga oshiriladigan tadbirlar. " Reklama to'grisida "gi qonunida qayd etilishicha, " reklama — huquqiy va jismoniy shaxslar yoki mahsulot haqidagi bevosita yoki bilvosita foyda olish maqsadida tarqatiladigan maxsus axborotdi". Bunda reklamaga qo'yiladigan asosiy talablar sifatida quyidagilar ko'rsatiladi: qonuniylik; aniqlik; haqqoniylik; reklama iste'molchilariga ma'naviy yoki jismoniy zarar keltirmaydigan shakl va vositalardan foydalanish. Reklamada quyidagi qoidalarga rioya qilishini lozim: • reklamadagi asosiy element - tovarlarni sifati va korxonani bozordagi mavqei; •tovarlar reklamasida barchani jalb etadigan oddiy, gohida xaridorlarning tovarlarni ko'rish uchun safarbar qiladigan usullar bo'lishi; • tovar reklamasi qimmat bo'lganligi uchun shunday reklama tayyorlash kerak-ki, u arzon bo'lsin; • reklamada tovarni turli ranglarda ko'rsatish va bu ranglar xaridorlarni o'ziga jalb eta olishi zarur; • tovarni reklamasida mahalliy an'analarni hisobga olish va tovarni qaysi regionlarda va qaysi yoshdagi xaridorlarga mo'ljallangan bo'lishi juda muhimdir. Hozirda reklama ko'p hollarda intuitiv ravishda, ya'ni iste'molchilar harakatlariga mos kelmagan hollarda berilmoqda. Ayrim reklamalar moddiy va ma'naviy nuqtai nazardan pastligi bilan xaridorlarning e'tirozlariga sabab bo'lmoqda. Reklama beruvchilar o'z mahsulotlarini reklamaga qilishda faqat tovar va xizmatlarga yo'naltirilib qolmasdan, balki reklama qilinuvchi savdo belgisining imidjini saqlanishi uchun ham kurash olib borishlari kerak deb o'ylayman. Ma'lumki, sifatli tovarlar - bu yaxshi reklama. Yaxshi reklama - bu savdo belgisining imidjidir. Последний раз редактировалось olim; 09.04.2009 в 16:46. |
|
|
Ответить |
2 "+" от:
|
|