Цитата:
Сообщение от olim
Цитата:
Сообщение от Nozima Tashpulatova
Odatda sifatli mahsulot tayyorlashga aqli yetgan korhona reklamadan ham pulni ayamaydi. Reklamalarning hozirgidek, sifatsiz va ma'nosiz bo`layotganiga sabab, reklama beruvchilarining "otga pul sarflab taqaga pul ayash"laridadir. Odatda, horij tajribasida bitta reklama ustida muallif, operator, rejisser, g'oya muallifi, reklama sahnasi dizayneri va hokazo, kamida 12 kishilik guruh ishlaydi. Bizda esa hammasini bir o`zim qilaman deb keriluvchi reklama ustalari bu yo`nalishda universallikka da'vo qilib yurishibdi. Natijada esa na reklama beruvchi va na iste'molchi hoxishi inobatga olinadigan, arzon va sifatsiz reklamalar dunyoga kelayapti.
|
Bu borada mutaxasislar ish olib borsa maqsadga muofiq deb o'ylayman.
|
"Chumchuq so`ysa ham qassob qo`ysin".
Bu borada ko`p masala reklama uchun to`lanadigan haqqa borib taqaladi. Reklama ham ijod mahsuli hisoblanadi. Yaxshi ijod, yaxshi fikr esa yaxshi mablag` talab qiladi. Axir biror bir mahsulotni bir necha soniya ichida xaridorgir qilib yuborishning o`zi bo`ladimi?! Xorijda esa ang asosiysi g`oya. Va shu g`oya juda
katta pul turadi. Shuning uchun bo`lsa kerak xorij reklamasi tomoshabinni bizni reklamalarchalik zeriktirmaydi.
Bu masala nafaqat TV reklamsiga balki readio va bosma nashrlar reklamasiga ham tegishli.