Цитата:
Сообщение от Tulqin Eshbekov
Тўғри ишлаганларга офарин, ноқонуний хатти-ҳаракатларни эса тўғрилаш учун кураш давом этиши бор гап-ку...
|
Андижондаги автомобил бозорига бир тушиб кўринг....
Хамма тирикчилик билан, кимдир кидирган, кимдир сотган, кимдир олган. Хаммаси одатдагидай...
Дамаснинг битта фараси 200 000 сўмдан ортиқ.
Нима учун бунчалик арзон деб хайратланманг. Негаки Кореада ишлаб чиқарилган фаралар ёркин нур таратади ва узоқ хизмат қилади. Истасангиз Хитойда ишлаб чиқарилган фаранинг бир жуфтини қиммати билан 160 000 сўмга олишингиз мумкин. Уни бир хафтадан сўнг занглаб кетмаслигига хатто учар савдогар хам кафолат бермайди.
Албатта, автомобилини кадрига етган ДАМАСчилар Кореада ишлаб чиқарилган фараларни олишади. Агар хақиқий божхона кўригидан ўтган, сертификатланган, лицензияланган фарани олмоқчи бўлсангиз керакли фирмаларга мурожаат қилишингиз мумкин. Унда 200 000 сўм уни битта чироқчасига хам етмаса керак.
(500 сўмга шахарнинг нариги четидаги дўконга йўл олишингиз мумкин).
Агар сиз янги ДАМАС автомобили сотиб олган бўлсангиз уни фараларини албатта мутахассис кўригидан ўтказинг.
Оффтоп:
Акс холда ЯНГИ автомобилингизни фараларини қачон алмаштириб улгуришганини хеч қачон била олмайсиз.
Мен ноқонуний иш қилаётганлари оқламоқчи эмасман. Лекин ноқонуний ДАМАСчилар бўлмаса қонуний ишингиз битиши анча қийин бўлади.