Моё меню Общее меню Сообщество Правила форума Все прочитано
Вернуться   uForum.uz > ТЕМАТИЧЕСКИЕ ФОРУМЫ > Образование > ZiyoNET
Сообщения за день Поиск
Знаете ли Вы, что ...
...инструкция по установке аватара описана в Правилах форума.
<< Предыдущий совет - Случайный совет - Следующий совет >>

ZiyoNET Общественная образовательная сеть ZiyoNET


 
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 21.04.2009 20:49   #11  
Real ID Group uParty Member
Аватар для Lutfillo Tursunov
Оффлайн
Xabar
Сообщений: 1,597
+ 745  1,505/647
– 2  1/1

Uzbekistan
Цитата:
Сообщение от xshom Посмотреть сообщение
Цитата:
Сообщение от Husniddin Ato Посмотреть сообщение
Bizni xalq shu qadar dori-darmonga muhtojmizim-a?!

Metroga tushmaganimga ham aaancha bo`lipti. Kecha metroga tushishga to`g`ri keldi.

Turli xayollar bilan ketar ekanman, vagon devorlaridagi reklamalar, ayniqsa turli xil dori va shunga o`xshash maxsulotlar e'tiborimni tortdi.

Keyin baholi qudrat bir vagondagi turli hajmdagi reklamalar hisobini qilishga harakat qildim.

Jami reklamalar uchun joy: 41 ta
Metropilitin xaritasi: 2 ta
Bo`sh joylar: 4 ta
Turli xil ta'lim va mahsulotlar reklamalari: 15
Dori-darmonlar haqidagilari: 20 ta

Xullas....
Nima deyishni ham bilmayapman.

Ps: Bu ma'lumotlar taxminiy. Barcha ma'lumotlarda bir yoki ikki hisob adashgan bo`lishim mumkin.
Ko`pincha dori-darmonlar yoki bemorlik bilan bog`liq bo`lgan vositalarni reklamasini ko`raman, shuning o`rnida boshqa xizmatlar yoki mahsulotlar reklamasi ko`p bo`lsa deyman. Har kun kasallik nomiga ko`z tushgandan keyin, kishining sog`ligi buzilib ketmasin ishqilib.
Мен ТВда бериладиган бир рекламани ҳеч ҳазм қилолмайман, тўғрироғи кўрсам, асабим бузилади:
"Ҳар иккита эркакдан биттасида аденома, простатит..." Қаердан ўйлаб топишган бу статистикани?!
__________________

Ответить 
 




Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
Advertisement System V2.5 By Branden
OOO «Единый интегратор UZINFOCOM»


Новые 24 часа Кто на форуме Новички Поиск Кабинет Все прочитано Вверх