Абу Муслим бу мавзуни нима учун очганларини билмадиму, лекин агар гапни жинсий хаётга буриб юбормасдан, айнан тарбия хакида фикр алмашиладиган булса, мавзуни колдириш максадга мувофик буларди.
Фикримча, бу борада халкимизда жуда ажойиб анъана, тажриба бор - "куёв жура" ва "янга" институти.
Хозирда бу хужакурсинга булаяпти. Аслида куёв жура ва янгалар зиммасида жуда катта масъулият ётади. ёшларнинг бутун келгуси оилавий хаёти (жумладан, жинсий хаёти хам) янгалар ва куёв жураларга боглик.
Хакикий янга келинга хакикий маслахатгуй, устоз булади. Уз навбатида, куёв жура - куёвга.
Бекорга янгалар икки кун келин билан колишадими? Янги хаётга, янги оилага етаклаб олиб киришади-да.
Куёв журалик хам "свадебный генерал" булиб туриш эмас. У туйдан анча олдин бошланиб, йиллар буйи давом этадиган вазифа. Хакикий куёв жура куёвни туйга тайёрлайди, туйдан кейин хам маслахатини аямайди, токи фарзандли булиб, "ёш оила" тоифасидан чикиб олмагунча.
|