|
|
|
|||||||
| Знаете ли Вы, что ... | |
| ...инструкция по установке аватара описана в Правилах форума. | |
| << Предыдущий совет - Случайный совет - Следующий совет >> | |
| ZiyoNET Общественная образовательная сеть |
| Результаты опроса: РЭП нинг болаларга таъсирини кандай изохлайсиз? | |||
| Ёмон. Болаларда эгоизм, енгил-елпи хаётга интилиш ва атрофга бефарклик кучаяди |
|
10 | 45.45% |
| Яхши. Болаларда мустакил фикрлаш ва ўз-ўзига эътибор эртарок шаклланади |
|
1 | 4.55% |
| Бетарафман. РЭП нинг бошка санъат турлари ва мусикий йуналишлардан ажралиб турадиган хусусияти йук. |
|
3 | 13.64% |
| Яхши томони хам бор, ёмон томони хам бор. |
|
10 | 45.45% |
| Опрос с выбором нескольких вариантов ответа. Голосовавшие: 22. Вы ещё не голосовали в этом опросе | |||
|
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
|
#26 | |
|
Бизнес
Менеджер
Сообщений: 1,292
+ 491
1,658/631
– 1
4/4
![]() |
Оффтоп: Цитата:
Чет эллик олимларнинг киладиган иши йук, каёкдаги "тадкикот"ларга пул ва вакт сарфлаб юришади ;-). Бундай тадкикот хулосаларини узингизга узингиз 5-6 савол бериб чиппакка чикаришингиз мумкин: 1. Уша 3 туп гул бир нав булсада, уларинг генетик, биолигик, физиолигик жихатдан мутлако бирхил эканлиги кафолат борми? 2. Шунчалик фойдали булса, нега европалик фермерлар уз далаларида классик ва фольклор куйларни суткалаб баралла янгратмайдилар? 3. Шунчалик зарарли булса, нега Аэросмит, Пинк Флойд, Металлика каби унлаб рок гурухларинг дунё буйича миллионлаб мухлислари кирилиб кетмайдилар? 4. Бир оилада уч фарзанд бор дейлик. Боринг ана улар бир пайтда тугилган эгизаклар булишсин. Бир ота-онанинг тарбиясини олишади, гап-сузини тинглашади, бир козондан овкатланиб, бир хил мухитда улгайишади. 25 йилдан кейин хаммаси бирдай (жисмоний, аклий, рухий, тарбия каби жихатлардан) абсолют бир хил буладими? Улардан бири камалиб кетса нима булади? Умуман олганда, форумда шунга ухшаш мавзу бор эди, кизик фикрлар билдирилган (ссылка беришга вакт йук). PS: 2 Шохрух: Не ржать! Просто дурачусь ;-). "Деградация", так сказать ;-) |
|
|
|
Ответить |
|
4 "+" от:
|
|
|
|