Бу мавзу буйича фикр-мулохазаларда катнашаётган лойиха рахбарлари, репититорлар, методистлар, укитувчи ва укувчиларнинг фикрларни куллаб кувватлаган холда, бу мавзуда кутарилган муаммонинг сабабини дарсликларнинг саёзлиги, укитувчининг тажрибасизлиги, методистларнинг укитувчиларга ёрдамининг пастлиги, кириш имтихонларининг кийинлиги деб курсатишимиз мумкин. Албатта бу факторларнинг барчаси таълим жараёнига таъсир килади. Лекин репититорнинг узи хам кайсидир таълим муассасасида фаолият курсатади. Шу билан бирга методистларнинг хам мактабда уз урни бор. Бу мавзунинг асосий максади таълим жараёни яхши йулга куйилган таълим муассасасини оммалаштириш ёки сиз таниган репититор укитувчининг иш тажрибаларни педагогик оммага таништиришдан иборат. Якинда бутун вилоятлардан мактабни, лицей коллежни тугатган укувчиларимиз олийгохларга кириш учун пойтахтга йул оладилар. Улар таълим муассасасида олган билимларга ишонмасдан кучаларда ёпиштирилган шпалгалкаларга таяниб колмаслик учун кандай маслахат берган булардингиз.
|