|
|
|
|||||||
| Знаете ли Вы, что ... | |
| ...до того как открыть новую тему, стоит использовать поиск: такая тема уже может существовать. | |
| << Предыдущий совет - Случайный совет - Следующий совет >> | |
| Школы Школьные темы |
| Ответить |
|
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 | |||
![]() програмщег
Сообщений: 4,971
+ 2,743
5,086/2,116
– 69
99/68
![]() |
Ўтган йили (балки ундан олдинги йилдир, короче Беҳзод Саидов танловда ноутбук ютиб олган йил) танловда қатнашиш учун қуйидаги "мақола"ни тайёрлагандим. "Мақола"нинг савияси расво бўлгани учун жюри аъзоларининг вақтларини бекорга сарфламасликлари учун танловда қатнашмаганмандим.
Цитата:
__________________
Ошибки прошлого, мудрость будущего. (с)Д.Тернер. |
|||
|
|
Ответить |
|
3 "+" от:
|
|
|
#2 |
|
Программист 1С
Сообщений: 1,453
+ 130
479/290
– 34
78/44
![]() |
OmoN, бек сиз билан тортишиш ниятим йогу, лекин сизга бир савол бермокчи эдим.. Бу билан нима демокчисиз?!...
Менинг фикримча, бу форум, блог эмаски, сиз бошингиздан утказган хар бир |
|
|
Ответить |
|
"–" от:
|
|
|
#3 |
![]() програмщег
Сообщений: 4,971
+ 2,743
5,086/2,116
– 69
99/68
![]() |
Информатика дарсликларини қайта кўриб чиқиш керак демоқчиман.
Бу мени бошимдан ўтган муаммо эмас. Агар постни бошидан бошлаб ўқиган бўлсангиз мақола нима мақсадда ёзилгани ҳақида гапирганман.
__________________
Ошибки прошлого, мудрость будущего. (с)Д.Тернер. |
|
|
Ответить |
|
"+" от:
|
|
|
#4 | |
![]()
Сообщений: 2,785
+ 4,426
3,679/1,480
– 82
66/51
![]() |
Цитата:
Шунинг учун ОмоН ни пости уринли ва фойдали деб хисоблайман. Келинг, сизам "акилли" фикр юритинг шу мавзуда, биз эса олкишлаймиз
|
|
|
|
Ответить |
|
"+" от:
|
|
|
#5 |
|
Программист 1С
Сообщений: 1,453
+ 130
479/290
– 34
78/44
![]() |
Мен танкид килиш учун ёзганим йук. OmoN, бек мени кандай "танкидчи" эканлигимни биладилар.
Мен бу мавзуда тухтовсиз фирк юритишим мумкин. Лекин бир нарсага 100% ишончим комилки, мен бу ерда ёзган барча фиркларим, шу форумнинг логига колиб кетади, фойдаси булмайди. Чунки бу форумни хар ким хам укимайди. Яна бир нарсаки, ёши утган домлоларга интернетнинг умуман кераги йук. Жон куйдуриб ёзиш бефойда. Фикрларимга келадиган булсак, бейсик ва паскални дасрликлардан олиб ташлаш кераклигини хатто уша ДОМЛОЛАР хам билишади. Куп маротаба АСМ олимпиадаларига борган эдим. Хар гал бу мавзу кутарилади ва "Кейинги йили хар киламиз" деб жавоб беришган. Мана карангки, кейинги йилнинг 4 таси утиб, 5 чиси хам келиб копти. (Хар йили Октябр ва Ноябр ойининг охирларида АСМ олимпиадалари булиб утади)... |
|
|
Ответить |
|
|
#6 | |
![]() програмщег
Сообщений: 4,971
+ 2,743
5,086/2,116
– 69
99/68
![]() |
Цитата:
__________________
Ошибки прошлого, мудрость будущего. (с)Д.Тернер. |
|
|
|
Ответить |
|
"+" от:
|
|
|
#7 | |
|
Программист 1С
Сообщений: 1,453
+ 130
479/290
– 34
78/44
![]() |
Цитата:
Хм.. "ДОМЛО"лар шогирдларига берган жавобларичи?!.. |
|
|
|
Ответить |
| Реклама и уведомления | |
|
|
#9 |
|
[/QUOTE]Фикрларимга келадиган булсак, бейсик ва паскални дасрликлардан олиб ташлаш кераклигини.....
[/QUOTE] ![]() Бундай хулоса чикаришдан олдин BASIC дастурлар тилининг мазмун мохиятини тушуниш ва таржимасига эътибор бериш мақсадга яқинроқ бўлармиди? Мактаб таълимида ўқувчи ёшларда бошланғич дастурлаш асослари ўргатилади. BASIC ва PASKAL дастурлаш тили бошловчилар учун энг қулай ва содда дастурлаш тиллари бўлиб ёшларни дастурлашга йўналтириш учун мақбул танловдир. Қолаверса бизни Республикамизда таълим турлари кетма-кетлигига амал қилинган ҳолда хар бир мавзу оптималлаштирилган яъни мактаб таълимида берилган бошланғич тушунча (дастурлаш масаласида) ўрта-махсус касб ҳунар тизимида чуқурлаштириб ўқитилади. 18 ёшли шахснинг дастурлаш борасидаги тушунчаси билан 5-8 синф ўқувчисининг тасаввури, фикрлаши, лаёқат ва қобилияти бир хил маслиги ҳар ҳолда сир бўлмаса керак. Шу нақтаи назар билан қарайдиган бўлсак, бир бўғинни таҳлил қилишдан олдин кетма-кетликда ҳамма бўғин маълумотлари билан танишиш мақсадга мувофиқ бўлар эди. Сиз назарга тутаётган бошқа дастурлаш тиллари ўқувчи-ёшларнинг касб-ҳунарга йўналтириш жараёнида ўрганилиб уларнинг танловига кўра кейинги таълим босқичида ўргатилиши мумкинлигини ёдда сақлашимиз керак. АКТ йўналишидаги касб-ҳунар коллежларида бошқа дастурлаш тиллари ўргатилади. Информатика ва АКТ фанларини ўқитиш 5 синфдан эмас балким компьютер ҳақидаги тушунчалар мактабгача таълим тизимидан бошлаб ўргатилади. Ўзбекистонда узлуксиз таълим тизимини таҳлил қилмасдан туриб таълимнинг бир бўғини ҳақида хулоса чиқариш адолатсизлик бўлади. Интернетда, форумда ҳар хил фикрларни олға суриш мумкин ҳамда осондир. Бироқ бу билан бир тизим ҳақидаги бир-неча интернет шайдоларини чалғитиш яхши нарса эмасдир. Дунёнинг эксперт-мутахассислари таълимнинг "Ўзбек модели"ни тан олиб турганда бу билдирилган фикр асоссиз ва хато деб уйлайман!!! Зеро ки таҳлил таълим тизимининг кетма-кетлигида олиб борилмаган. Билдирилган фикр бир китобдаги асарнинг ўртасидан 4 варақ олиб ўқиш ва хулоса чиқариш билан бирхилдир. |
|
|
|
Ответить |
|